Francisco Carbonell, compositor resident de l’OUV

19/09/2017 Orfeó
Orfeó Universitari de València

Tenim el plaer d’anunciar-vos que Francisco José Carbonell (València, 1985) serà el compositor resident de l’OUV durant la temporada 2017-2018. Ací teniu un tast del currículum d’aquest compositor.

Carbonell va obtindre al Conservatori Superior de Música de València el títol de Composició. Paral·lelament, finalitzà els estudis de Grau Mitjà en l’especialitat d’Orgue i va iniciar els seus estudis en Direcció d’Orquestra.

El 2009 és admés en el Pontificio Istituto di Musica Sacra de Roma, on obté el títol superior de Composició amb les qualificacions més àmplies; així mateix, amplia el estudis en Improvisació Organística, Direcció de Cor i Cant Gregorià en el mateix institut. Entre els anys 2010 i 2012 ha estat cantor de la Venerabile Cappella Giulia de la basílica de Sant Pere, al Vaticà.

Ha sigut premiat, també, en concursos de composició a Espanya, Itàlia, Anglaterra i Escòcia.