L’Orfeó Universitari de València inaugura el Cicle d’Orgue del Palau de la Música de València

15/11/2016 admin
El Orfeó Universitari de València inaugura el Ciclo de Órgano del Palau de la Música de València

L’OUV inaugura el Cicle d’Orgue del Palau de la Música de València amb obres com el Via crucis de Liszt i el Cantique de Jean Racine, de Fauré, a més d’altres obres de Kodály i el mateix Liszt.

Participaran en el concert Lluís Martínez (baríton), Nerea Benavent i Eva Paula Bonora (sopranos), Minerva Moliner (mezzosoprano), Jesús Navarro (tenor) i Antonio Sabuco (baix). A més tindrem el plaer de gaudir d’Arturo Barba (orgue), com a solista i junt a l’OUV. Tot això, dirigit per Francesc Valldecabres.

Serà dissabte que ve, 26 de novembre, a les 11:30 al Palau de la Música de València. Entrada gratuïta a recollir a les taquilles fins a completar l’aforament.