L’OUV rebrà tres cors europeus en novembre de 2017

29/10/2017 Orfeó

L’Orfeó Universitari de València organitzarà del 7 al 13 el projecte “Everyone has voice!”, finançat per la Unió Europea, en què participaran tres conjunts corals del nord d’Europa.

Els cors que hi participaran són l’Intonation – Chor der Hochschule Bremen (Alemanya), el Vilnius University Academic Mixed Choir Gaudeamus (Lituània) i l’Archidiecezjalna Szkola Muzyczna II st. w. Krakowie (Polònia). Durant l’estada a València, les agrupacions convidades i l’OUV assajarem un repertori comú que culminarà amb dos concerts ben interessants: d’una banda, el divendres 10 de novembre, de vesprada, al Conservatori José Iturbi, de València; d’altra banda, el diumenge 12 de novembre, en què els quatre cors cantarem l’Stabat Mater de Dvorák, una gran obra amb la qual, com ja sabeu, hem celebrat enguany el nostre setanté aniversari. Serà a l’església de Sant Joan i Sant Vicent de València, a les 19:30.

Ara bé, els assajos i els concerts no seran les úniques activitats amb què rebrem els nostres convidats: a banda de cantar, els membres dels cors europeus també coneixeran la nostra ciutat.

En definitiva, ens esperen uns dies molt intensos i amb moltes experiències que, de segur, seran molt enriquidores. Es tracta d’una oportunitat immillorable per a establir lligams culturals amb cors molt semblants a la nostra agrupació, amb els membres dels quals esperem formar una bona colla.