Obert el termini d’inscripció a l’OUV

10/09/2017 Orfeó

Benvolguts amics, us comuniquem que ja està obert el termini d’inscripció a les proves per a formar part de l’Orfeó Universitari de València (OUV). Si tens més de 18 anys i formes part d’alguna universitat o tens estudis musicals, ja comptes amb tots els requisits per a accedir-hi. Si t’agrada cantar i aprendre música, si eres capaç de dedicar a la música una mica del teu temps i penses que, a canvi, la música te’n torna molt més, llavors eres el candidat ideal per a l’OUV. Si, a més, t’encanta compartir temps i vivències divertides amb gent estupenda i tens ganes de formar part d’una institució que enguany ha complit ja el 70 aniversari, no ho dubtes: el teu lloc està en l’OUV. Clica en l’enllaç següent per a accedir al formulari d’inscripció: Bit.ly/OUV1718. També hi pots accedir a través de la nostra pàgina de Facebook. Inscriu-te abans de l’1 d’octubre!