OBRIM EL TERMINI PER A LES PROVES D’ACCÉS

16/09/2018 Orfeó

En l’OUV hem obert el termini perquè qualsevol persona que en tinga ganes puga formar part de la família coral que som. Entrar al cor és molt fàcil; només cal realitzar una prova molt fàcil i complir algun dels requisits següents: ser alumne, PDI o PAS de la Universitat de València o de la Universitat Politècnica de València, o ser alumne o professor dels conservatoris de la ciutat.

Aquest any ens espera un curs molt intens: Orquestra de València, Orfeó Pamplonés, Orquestra Martín i Soler, Perku-Va, Orfeó d’Aldaia, 2a Simfoniade Mahler, Rèquiem de Mozart, Chichester Psalms, de Bernstein, l’espectacle African Passion by JSBach, el tradicional El món canta davant un bressol i molta música més. També recordarem les figures dels valencians Matilde Salvador, Maria Teresa Oller i Francesc Llàcer Pla, actuarem amb músics com Ramón Tébar, Ana Ibarra, Arantza Ezenarro, Jesús Salvador Chapi, Arturo Barba, Fernando Taberner i Carmen Mas; comptarem amb els professors de cant Pilar Moral i Alberto Guardiola, i oferirem una classe magistral de cant amb la catedràtica Ana Luisa Chova.

Aquest és el formulari que cal emplenar: https://docs.google.com/forms/d/1NH1nN-6YVtXwzWCyhmSbyIpFiTLoqEvgEhshL1o7U4s/viewform?edit_requested=true.

Animeu-vos!