Inscripció oberta a les proves d’accés per al curs 2022-23

29/07/2022 Orfeó

Si vols formar part d’una agrupació jove, enèrgica i encoratjada per realitzar projectes musicals de qualitat, i que alhora et permet eixamplar les amistats  i gaudir de cantar en grup i de la música, aquest és el teu lloc!

L’Orfeó Universitari de València és un dels cors amb més història de la ciutat de València, el cor universitari en actiu més antic de tot l’Estat i que, a més, gaudeix d’una gran vitalitat. Acabem de celebrar 75 anys!

Per a aquest curs hem preparat una programació musical molt especial, que comptarà amb espectacles interdisciplinaris, simfonicocorals i a cappella, intercanvis i, per descomptat, un projecte formatiu que inclou classes de tècnica vocal i llenguatge musical aplicat, treball en grups de cambra i la segona edició d’un curs de cant especialitzat amb un professorat de luxe.

Els membres del cor podran obtindre crèdits de lliure elecció o crèdits ECTS, millorar i completar la seua formació musical, participar en noves iniciatives  engrescadores i amb projecció, així com realitzar viatges i intercanvis que portaran el projecte més enllà de les nostres fronteres.

Els requisits per a accedir a les proves de l’OUV només en són dos: tindre  més de 18 anys i estar matriculat en alguna universitat o bé posseir estudis de música. El termini d’inscripció finalitza el dia 1 d’octubre!

Formulari d’inscripció: https://forms.gle/deETiYjhqzE5qeVQ9

Imatge: Marta Negre